ارزشهای سازمانی

مشتری مداری

شرکت آریا بستر تجارت امن به عنوان یکی از شرکت های فعال حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ، ارائه‌ ی خدمات کارگشا به مشتریان و پاسخ‌ گویی موثر به ایشان را اصل نخست و تغییر ناپذیر توسعه‌ی فعالیت‌های خود قرار داده است.تفکر مشتری‌ مداری حاکم بر فعالیت‌ شرکت آریا بستر تجارت امن موجب خوشنودی مشتریان، بهبود کیفیت محصولات و خدمات ، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارایه‌ ی خدمات نوین ، افزایش کارآیی خدمات پشتیبانی فنی و رقابت سالم و اصولی با رقیبان شده است.

تعالی سازمانی با 5s

همچنین از جمله استانداردهای واقعی و مستند در آریا بستر تجارت امن اجرای اصل 5S می باشد که کلیه پرسنل شرکت را ، در تمامی سطوح مورد ارزیابی قرار داده و در دوره های 6 ماهه با امتیاز بندی رفتاری و عملکردی افراد ،در هرچه بهتر شدن به تعهد به وعده‌ها، پاسخگويي در قبال مسئوليت و احترام به يکديگر متعالی می سازد.

رفاه کارکنان

محیط دوستانه ، پویا و خلاق آریا بستر تجارت امن موجب شده تا همه کارکنان ، خود را جزیی از خانواده‌ ی بزرگ آریا بستر بدانند و در تصمیم‌گیری‌ ها و تعیین خط‌ مشی‌ ها و استراتژی‌ های گروه مشارکت داشته باشند. چه آن که مدیریت شبکه نیز توجه بسیار چشم‌گیری به نیروی انسانی خویش دارد و ضمن فراهم آوردن زمینه‌ ی مناسب برای رشد و ترقی روز افزون آنان به عنوان ارایه‌ کنندگان آخرین فناوری‌ های روز دنیا به جامعه ، امکانات رفاهی مناسبی را در سطح شبکه در اختیار آنان قرار داده تا کلیه‌ ی کارکنان در موفقیت‌ های شبکه که بی‌ گمان حاصل تلاش همه‌ جانبه‌ی آنهاست ، سهیم باشند.

    شرکت آریا بستر تجارت امن با اتکا بر سابقه‌ی درخشان موسسین خود از سال 1378 تا کنون ، در حوزه‌های طراحی و اجرای مدلهای شبکه‌ و امنیت ، راه اندازی و مدیریت مرکز داده ، سیستم های نظارت تصویری و امنیتی شکل گرفت. بیش از 18 سال سابقه در این حوزه به ما آموخت که آغاز و تداوم یک حرکت جدید، هنگامی ارزشمند است که پیش از هر چیز متکی بر فعالیت علمی و رفتار صادقانه با کارفرما باشد. به طور قطع اگر این فرآیند به درستی اجرا شود خود‌به‌خود ، تولید کیفیت و کارایی خواهد کرد.